התעמלות בריאותית

תמונה של התעמלות על פילאטיס מכשירים

התעמלות בריאותית למניעת כאבי גב וכאבי מפרקים משפרת באמצעות תרגילים ייחודיים את :

  • שליטה בגוף, הקפדה על יציבה נכונה ושיפור היציבה
  • חיזוק עמוד השדרה
  • שיפור הגמישות
  • חיזוק ועיצוב שרירי הגוף
  • האופן בו יש להתנהל במהלך היום, ישיבה וקימה נכונות והפעלת הגוף והשרירים. 

 

גבר מתעמל בפילאטיס מכשירים

מהלך השיעור :

במהלך השיעור נתעמל על מזרון ונבצע תרגילים אשר מתוכננים על ידי טל שור, בכל שיעור נעבוד על כל שרירי הגוף, כל מפרקי התנועה, כאשר כל שיעור מתמקד בנושא תנועתי שונה.
לדוגמה, בשיעור אחד נשים דגש על תנועתיות בחגורת הכתפיים, בשיעור זה נתרגל תנועה וזרימה של הגוף, תוך הפעלה של יתר שרירי הגוף.


גבר מתעמל בפילאטיס מכשירים

במהלך השיעור נקפיד על :

האופן בו מבצעים תנועות גוף נכונות ביצוע תרגילים באופן המונע פגיעות ביצוע תרגילים לחיזוק העצמות ביצוע תרגילים להגמשת המפרקים ביצוע תרגילים לחיזוק שרירים שונים כגון שרירי רצפת האגן
שימת דגש על מרכיבים אלו של השיעור משפרים את ההרגשה הכללית ואת מהלך היום ! 

השיעור מועבר על ידי טל שור שהנה מורה בכירה לתנועה, בוגרת סמינר הקיבוצים במגמת מחול, בעלת ותק של 30 שנה בלימוד התעמלות בריאותית, קראו עוד על טל שור בקישור הבא.

צרי קשר לקביעת שיעור ניסיון בהתעמלות בריאותית באמצעות הטלפון האישי שלי:
052-8586871

טל שור

בניית אתרים לעסקים קטנים